Mijn werk nu ook bij Art Olive.

Naast de Saatchi Gallery waar mijn werk internationaal wordt aangeboden wordt mijn werk nu ook bij Art Olive aangeboden. Art Olive richt zich meer op de Nederlandse markt. Ik heb ontdekt dat een goed aangeschreven internet Gallery eigenlijk net zoveel voor een kunstenaar kan doen als een fysieke gallery. Misschien wel meer omdat een online gallery een groter publiek bereikt. Afgelopen jaar heb ik via Saatchi twee werken verkocht, die respectievelijk in Dallas en Chicago terecht zijn gekomen. Het lijkt er dus op dat mijn doelgroep zich momenteel in Amerika zit. Maar dat zou in theorie zo kunnen veranderen. Ik ben benieuwd of Art Olive mijn werk lokaal ook zo onder de aandacht kan brengen.

Marit@ArtOlive

Marit @ Saatchi

Besides the international representation at the Saatchi Gallery is my work also presented at Art Olive, a Dutch (online) gallery. I recently discovered that a quality online gallery can do as much for an artist as a regular gallery. Maybe even more because of the larger audience. Past year I sold two paintings at the Saatchi Gallery to buyers in Dallas and Chicago. It appears my target-group is American. In theory that could easily shift elsewhere. I am curious if my work gets the same amount of attention local at Art Olive.

Art prints bij Made in Zwolle

Sinds deze week zijn mijn artprints te verkrijgen bij

Made in Zwolle:http://www.madeinzwolle.nl/Producten

Naast Made in Zwolle kunnen ze ook besteld worden bij de Saatchi Gallery: https://www.saatchiart.com/art-collection/Printmaking-New-Media/Art-prints/43275/158845/view

Een aantal prints is afkomstig uit eerder gemaakte kunstwerken

en ze zijn bijna zonder uitzondering toegepast op de Artwearness t- shirt prints zei het in iets afwijkende vorm.

De prints zijn unlimited verkrijgbaar.

Naast de artprints is er ook een special edition shirt Zwolle, Hemels & Gastronomisch op de site geplaatst. Voor de liefhebber!

 

Weapon Of Choice 2014 gaat naar Chicago!

Vandaag komt de courier om het schilderij Weapon Of Choice 2014 naar zijn nieuwe eigenaar te brengen. Hieronder de laatste handelingen om doek vervoerklaar te maken. Leuk en spannend dat je werk zo de wereld over gaat zwerven.

Weapon Of Choice goes to Chicago!

Today the courier comes to pick up the artwork Weapon of Choice 2014. In the picture below the last actions to prepare the canvas for it’s travel. It is nice and exiting when your works start traveling the world.

 

Hooked

Bij deze presenteer ik mijn laatste werk Hooked.

Acryl op Canvas – 100cm h/150 cm b

Zie ook https://www.saatchiart.com/art/Painting-Hooked/43275/3290279/view

Twee vissen bewegen zich sierlijk in een voor hen abstracte omgeving. Ze lijken te figureren in een surrealistische film en moeten zorgen niet aan de dreigende haak geslagen te worden. Tegen de achtergrond staat een kleine groep voor wat lijkt op een enorm filmscherm.  Ze schijnen er geen aandacht aan te schenken omdat ze volledig ondergaan in hun eigen schermen. Ze zijn aanwezig zonder mentale aanwezigheid. Tussen de schermen is de strijd om aandacht net begonnen en ze vragen zich af welk onderwerp het snelst de meeste likes krijgt.

(ENG) Hereby I present my latest work to you, Hooked.

Acrylic on Canvas – 100cm h/150 cm w

Two fish are swimming and twirling gracefully around in an otherwise abstract surrounding. They seemed caught in a surreal film and must avoid a threatening hook. In the background a small crowd is standing before what looks like a giant screen, but they do not pay any attention to it because they’re submerged in their own screens. They are there without actually being there mentally. Between the screens the battle for attention is only just started and they are wondering which topic will get the most likes the fastest.

See also https://www.saatchiart.com/art/Painting-Hooked/43275/3290279/view

Nieuwe alliantie Artwearness

Met het komende wereldwijde evenement ‘Orange the World’ (een beweging die zich uitspreekt tegen geweld en agressie gericht op vrouwen) op komst  zijn we zijn gevraagd om een speciale editie shirt ontwerp te maken voor Vrouwen Carree Zwolle. (een organisatie die zich inzet voor de sociale positie van meisjes en vrouwen)

Van de speciale editie worden er maximaal 500 geprint.

De shirts kosten €35,00 waarvan 2,50 toekomst aan Vrouwen Carree, zodat zij hun goeie werk kunnen voortzetten.

Orange The World: 25 november a.s.

(ENG) New alliance Artwearness

With the upcoming worldwide event ‘Orange the World (a movement who want to end violence and aggression against women world wide.) we are asked to design a special edition T-shirt for Vrouwen Carree Zwolle. (An organisation dedicated to improve conditions for woman in need).

The special edition is limited only 500 pieces will be printed max.

The shirts costs 35,00 of which € 2,50 of every sold shirt goes to Vrouwen Caree, to keep up the good work

 

orangetheworldtee

No Commodity

09 november 2016. De meest vreemde en agressieve verkiezingen ooit met de meest bizarre en ontluisterende uitkomst. Het tijdperk van de zichzelf overschattende schreeuwlelijk lijkt hiermee definitief aangebroken. Whats left…. damage controle?

09 november 2016, the most bizarre and aggressive elections ends up in the most disturbing results. We have seemed to enter the age of the overconfident ushers. Whats left……. damage controle?